maanantaina, maaliskuuta 02, 2009

Asiakas muistaa, kuski ei

Asiakas totesi heti muistavansa minut. (Tässä vaiheessa aina miettii että hyvällä vai pahalla...)
Hän mainitsi tiettyjä asioita joita ei voi tietää ellei niistä ole juttua ollut.

Minä onneton en yhtään muistanut aiempaa kohtaamista. Sanoinkin sen hänelle pahoitellen. Totesin vain klassisen "apinan tuntevat kaikki, mutta apina ei tunne ketään". Ei kyydin aikana kummempia juteltu. Perussettiä vaan. Jotenkin nolotti. Oli hyvä että kyyti ei ollut kovin pitkä ja pääsin tilanteesta pois.

Niinhän se on että minullakin on vuoden aikana niin paljon asiakkaita kyydissä, että en mitenkään pysty muistamaan tavallisia ongelmattomia perusasiakkaita. Jotkut tietysti jäävät mieleen hyvästä, toiset pahasta, tai sitten vaan ns. kanta-asiakkaina tietyistä baareista.

Ei kommentteja: